Thursday, May 14, 2009

Talent ID


hola.

apa itu talent id? saya pun tidak tauk menauk pasal talent id sebab ya merupakan istilah yang baruk saya nenga juak. dolok2 saya didedahkan ngan istilah PC yakni Pusat Cemerlang di mana ya kedak kelas la juak. pakei milih wakil2 pesilat yang akan mewakili SIBU dalam pertandingan Sarawak Close (sapa siktauk nakpa menatang tok gus nanyak ngan orang yang tauk. macam AKU =D)


antara pesilat yang bakal menyertai talent id (bukan semua)

ya dolok. nektok cdak makei istilah TALENT ID. dimana pada tanggal 17hb mei 2009, iaitu pada ari ahad tok, akan diadakan talent id di stadium tertutup bukit 5. talent id tok diadakan bagi memilih pesilat yang BAKAL mewakili Sibu aka ngembak nama Sibu bagi pemilihan wakil Zon Tengah. zon tengah tok lak bakal disertai oleh kelas2 pc dari Kapit, Sibu, Mukah, Sarikei (asa aku la).

team methodist (minus aku) =(

long story short, aku cuma mok madah pasal talent id yang akan diadakan pada ari ahad tok. so, nantikan review/report nya pada post yang akan datang.

rumpun silat sarawak

see ya!

catch you later~ =D

No comments:

Post a Comment