Thursday, May 13, 2010

The Real Deal

haep. pa ka? hahaha pa yang real? real sebab tok dh mena2 ku ninjak bumi srawak. yahu! yippie for me. slama 4 bln lebeh ku rh negeri org. bok marek ku pat ngirup udara tanah air n basah sebab ujan rh ctok. hahahahaha cis.

n selama smggu juak ku dh ngabis duit gaji @ elaun bulanan aku termasok lh bounty yg sbnyak RM1000++ dengan membeli barang2 aka aksesori kmere ku. hohoho anyway. ku gk mudak n baruk btatih lam bidang tk. wlpon dh lmak sbnarny tp bok nktok ku stat seriyes. what I need to do is...PRACTICE. mantop kn skill, asah kn bbena, polish bia bekilat. insyaAllah. =D

dan dan ritok, ku dapat berita yg amatlah gilak sangat menggembirakan aku. pabila skolah aku; SMK METHODIST telah diumumkan sebagai juara bertahan @ tiga tahun berturut2 dalam kejohanan pencak silat peringkat bahagian sibu. woohooooo!!! suma peserta yang bertanding masing2 da mbak balit medal OR pingat. minak dak nemiak jurus wajib ngn pelebat jk yg cuma diberik piala kumpulan. TEDAH. anyway, kata dr aku. tok yang takorg train slama bbulan2, tk la hasil yang takorg dpt. yg dpt ku padah cuma TAHNIAH TAHNIAH buat takorg n para jurulatih yang bertungkus lumus (walaupun seminggu) XD credit to all

dan, aku sebenarnya gik rh miri. lmadak balit ke tanah tumpah darah ku gk aka SIBU. heheheh bila ku balit? nantikkkkk =D

No comments:

Post a Comment