Sunday, April 18, 2010

theme themy theme theme

salam suma. post kali tok tentang apa yang da lam palak aku. bukan, bukan sal idup aku. just sal apa yang aku mok polah. hahahaha mun ekot tajok post ya nak, which is theme or tema dalam bahasa melayu nya, nya mesti da kenak mengenak ngan majlis or whatever la yang memerlukan tema. so tema tok mostly dipakei dalam dinner or majlis penyampaian sijil, anugerah, penghargaan etc etc. jadi lam palak aku tok adala beberapa tema yang mungkin or akan aku polah dalam majlis ya. InsyaAllah.

mula-mula kalik. tema yang aku ingin polah dari marek2. jengjejengg~

dapat tangkap? haa berdasarkan gamba atas ya. 1stly tema aku adalah berasaskan Venice. all the mask mask thingy as you can see. sebab cam jarang gilak majlis-majlis da tema kedak tok. thats why aku ingin gilak2 molah nya. time ku jadi pengarah projek opkosh =)

then then, tema yang tang tetiba jak tepacul lam palak ku tadik. which is..

hahahahahaha. arabian nights or dalam melayunya, 1001 malam. ngeeee (ku tauk sapa2 yang penah gi USM time malam anak kenyalang ya mesti leput ati tetak nangga word 1001 malam ya. syhhhhhhh =P)
btw, aku jarang bah nangga rah uum tok da bisik tema2 yang unik. salu nya formal formal formal formal. nak muntah ku nangga n nenga word formal ya. boring tauk sik? kenak la takurang mulah tema k majlis ya skema gilak? plisssssssssssssssss la. hahahahahahha

anyway anyhow, aku harap la ada orang yang akan molah tema kedak tok. sebab bila gik kita mok da experience pia nak? besides gi dinner ngan tie, tux, vest and all that stuffffsssss. boring mata ku diat. hahahahaa. chiow

No comments:

Post a Comment